Moda & technologia

maciej Artykuły, Nowości 0 komentarze/y

Technologia i moda z pozoru całkowicie obce coraz cześciej zaczynają się krzyżować, nieustanny postęp technologiczny wywiera wpływ na wiele gałęzi przemysłu w tym również na branżę modową. Oczywiście nie tylko mowa tutaj o technologicznym postępie produkcji odzieży i nowych technikach jej doskonalenia ale również o sferze marketingowej która jest również istotna jeśli nie najistotniejsza w przypadku dzisiejszych marek odzieżowych.

Bo słuchać klienta to trzeba umieć, albo użyć narzędzi które zrobią to za Ciebie 🙂

W chwili obecnej mamy na rynku mnóstwo narzędzi do monitorowania internetu jednak żadne z nich nie jest stricte wykonane dla branży modowej dlatego Try On postanowił to zmienić, stworzyliśmy narzędzie do analizy i monitorowania zachowania klienta w momencie oglądania produktów.

Aplikacja którą stworzyliśmy dedykowana jest dla klientów, którzy za jej pomocą mogą przeglądać odzież różnych marek, a wybrane produkty wizualizować na sobie poprzez nakładanie ich na uprzednio zrobione zdjęcie. Osoby które w danym momencie nie chcą sobie zrobić zdjęcia mogą skorzystać z gotowego modela lub modelki.

Imersja dla klienta podczas wizualizacji produktu jest nieporównywalna z przeglądaniem standardowych sklepów internetowych, klient widząc siebie w danym produkcie utożsamia się z nim i łatwiej jest mu podjąć decyzję o zakupie. Ponadto marka której produkt klient przymierza może poprzez panel administracyjny podesłać kod rabatowy na wcześniej mierzony produkt, lub podczas samego przymierzania. Aplikacja w ten sposób zapewnia bezpośrednią personalną styczność klienta z marką wpływając na bardziej przyjazne postrzegani firmy.

Analizuj, reaguj, sprzedawaj więcej.

Try On to nie tylko aplikacja mobilna, marki korzystające z naszego narzędzia otrzymują dostępdo panelu klienta w którym znajduje się szereg narzędzi pozwalających na bierząco powiadamiać klienta o najnowszych promocjach i podsyłać kody rabatowe. Wszelkie powiadomienia wysyłane do klienta są personalizowane i w pełni konfigurowalne, klient może zostać zaskoczony otrzymaniem kodu rabatowego na produkt który właśnie polubił lub który oglądał wszystkie te informacje są dostępne z poziomu panelu dane marki.

Narzędzie które oferujemy pozwala w dokładniejszy sposób trafić do klienta podsyłając rabat na konkretną rzecz a nie cały asortyment i dokonać tego w czasie w którym klient będzie zainteresowany danym produktem co znacznie zwiększa skuteczność takiego działania.

Podsumowując aplikacja Try On traktuje klienta w bardziej spersonalizowany i przyjazny sposób, zwracając uwagę na to czego naprawdę potrzebuje w danym momencie i odpowiadając na te potrzeby.


Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *